“Закриття дитячих освітніх установ і заборона на контакти з друзями, вихователями, вчителями, який розтягнувся на кілька тижнів, означає втрату зв’язку з важливими в житті дитини людьми, втрату, з якої дитина не може змиритися, яку вона не може зрозуміти і яка може привести до посттравматичного стресового розладу “, – з такою критикою карантинних заходів виступили представники Німецької академії дитячої та підліткової медицини (Deutschen Akademie für Kinder-und Jugendmedizin). В нашому Хеседі намагаються якомога більше приділяти увагу дітям, щоби, по-перше, знівелювати наслідки, по-друге, зберегти контакт з тими, хто звик до наших розвиваючих груп. Тому з самого початку ми записуємо відео-ролики занять (арт, танці, театральне мистецтво, хімія, підготовка до школи, іврит, Традиція), обдзвонюємо родини, допомагаємо соціально вразливим учасникам продуктами, проводимо зум-уроки, ігри, читаємо казки на ніч. Але… Наші вихователі оцінюють всі плюси та мінуси дистанційного навчання і все ж вважають, що ніщо не може замінити живого спілкування. А що думаєте ви? Яким має бути виховання та навчання? Змішаним, онлайн або виключно офф? Залишайте свої коментарі, щоб ми могли корегувати наше спілкування. JDCJDCAll-Ukrainian Jewish Charitable Foundation “Hesed-Arieh”
Публикации о фонде
Поруч із пам’яткою архітектури будують торговий центр без належної документації.
В Gary Bowman Gallery во Львове проходит выставка "Артур Шик - человек диалога" работ польско-еврейского художника Артура Шика, подготовленная Центром "Диалогаим" ("Диалоги") Марка Эдельмана.
Львів – центр міжетнічної толерантності чи непримиренного протистояння? Тут продовжується Європа чи починається Азія? Чим є ксенофобія для львів’ян – темою анекдотів чи гіркою реальністю? Знайти оптимістичні відповіді на поставлені запитання допомогла б малярська виставка «Єврейський вимір» у Музеї Ідей.